Lazer Epilasyon Sonrası Morarma Olur mu?

S***
Dün lazer epilasyon yaptırdım. Bu üçüncü seansım. Daha önceki seanslardan sonra hiçbir sıkıntım olmamıştı. Ama bu kez bacaklarımda hafif morarmalar oldu. Dün hafif bir kızarıklık vardı bugün morarma başladı. Bacak ve koltuk altıma yaptırıyorum, koltuk altımda morarma olmadı sadece bacaklarımda var. Lazer yapılırken bu sefer çok da ağrı hissettim. Bir ilgisi varmı ağrıyla morarmanın bilmiyorum ama biraz panik oldum. Lazer epilasyondan sonra morarma olması normal mi yoksa ben de ters giden bir durum mu oldu? Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkür ederim.
Buz Lazer
Merhabalar, lazer epilasyondan sonra en sık görülen yan etkiler kızarıklık, minik kabarcıklardır ve ödemdir. Morarma ise nadiren görülür. Kişide dolaşım bozukluğu varsa ve kan sulandırıcı ilaç kullanıyorsa lazer epilasyon yapılmamalıdır. Çünkü bu durumlar ciltte morarmaya neden olabilir. Ciltleri çabuk moraran hassas ciltlerde hafif bir morarma görülebilir ve bu durum genellikle kısa süre sonra kaybolur. Tüm bu yan etkiler genellikle ilk birkaç gün içerisinde ortaya çıkar ve 1-2 gün sonra kendiliğinden geçer. Morarma birkaç günden daha fazla devam ederse bir doktora gitmenizi tavsiye ederiz.
P***
Üç gün önce lazer epilasyon yaptırdım. Komple bacak, kol, genital ve koltuk altına yaptırdım. Alt bacaklarımda yer yer morarmalar oldu. İlk gün bir şey yoktu,ertesi gün morardı bacaklarım. Lazer epilasyon yapılan başka yerlerimde morarma olmadı, sadece bacaklarım morardı.Bence lazer epilasyondan dolayı morardı bacaklarım. Lazer epilasyon morarma yaparmı?
Buz Lazer
Merhabalar, lazer epilasyondan sonra kızarıklık, hafif ödem ve bazen kabarcıklar görülebilir ancak morarma nadiren görülür. Hassas ciltlerde, dolaşım bozukluğu olan kişilerde ve kan sulandırıcı ilaç kullananlarda lazer epilasyondan sonra nadiren de olsa morarma görülebilir.

Sorunuzu Sorun

Diğer Sorular

Cihaz Satışı Nerelerde Yaptırabılırım